Cercetare de piata

Testare de reclama

Produsul “Testare de reclama” realizeaza o analiza a reactiilor pe care consumatorii le au atunci cand vizioneaza o reclama. Astfel, printr-o analiza live poti afla daca transmiti tot ce ti-ai dorit sau daca nu cumva transmiti altceva, fapt ce ti-ar putea afecta campania si implicit imaginea. Reclama poate fi in format video, audio, sau imagine.

Testare de produs

Testarea unui produs inainte de lansarea pe piata poate determina masura in care produsul satisface nevoile consumatorului, diminuand astfel rata de esec.

Testare de concept

Testarea unui prototip te ajuta sa aduci exact acele imbunatatiri de care produsul tau are nevoie pentru ca el sa fie ales spre a fi cumparat de consumatori.

Dezvoltare de concept

Se utilizeaza pentru dezvoltarea unor noi produse sau imbunatatirea celor existente astfel incat acestea sa se conformeze nevoilor consumatorului.

    Metode prin care se poate realiza dezvoltarea de concept:
  • Prin brainstorming

Satisfactia consumatorului

Un nivel ridicat al satisfactiei consumatorului creste loialitatea acestuia. Aflarea gradului de satisfactie al consumatorului si a metodelor prin care aceasta ar putea fi crescut asigura succesul oricarei companii.

Mystery shopping

Prin Mystery shopping se masoara calitatea serviciillor in domeniile in care interctiunea cu clientul da nastere unor experiente carora clientii le atribuie valori pozitive sau negative.

Rapoartele intocmite de catre clientii misteriosi urmaresc indicatori precisi, fapt ce duce la cresterea gradului de obiectivitate al metodei.

Studii de imagine

Studiile de imagine ale brand-ului sau ale companiei te vor ajuta sa identifici care iti sunt punctele slabe, vulnerabilitatile, punctele forte, dar si oportunitatile pe care tu le-ai putea exploata pentru a-ti imbunatati imaginea.

Segmentarea pietei

Cumparatorii pot fi asemanatori pe de o parte, iar pe de alta parte atat de diferiti cand luam in calcul decizia de a cumpara.

Segmentarea pietei ofera date cu privire la asemanarile si deosebirile dintre grupuri tinta, ce anume ii determina pe consumatori sa cumpere un anumit brand.

Smiley face
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Investeste in oameni!